יעקב אשר: "נתמרץ ראשי רשויות לבנות שכונות חרדיות"

אייל ראובן No Comments on יעקב אשר: "נתמרץ ראשי רשויות לבנות שכונות חרדיות"

ח"כ יעקב אשר במהדורת הבוקר: "בהסכם הקואליציוני הכנסנו סעיף של תמרוץ לראשי רשויות שיבנו עבור אוכלוסיות שונות. הפתרון צריך להגיע בהידברות ונחישות מול ראשי הערים. לא יקרה כלום אם בעיר גדולה תהיה שכונה ייעודית לציבור החרדי"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת הפנים המיועד, ח"כ יעקב אשר שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי) והתייחס לתפקידו הצפוי. "זו הוועדה שרציתי שיש בה תכנון, בינוי, שיכון ודיור, רשויות מקומיות ואיכות הסביבה. מקום שאפשר לפעול בו לטובת הבוחרים ועם ישראל כולו".

על מצוקת הדיור: "נושא דיור הוא נושא מורכב שמתחיל בתכנון, שיווק ובניה. בציבור החרדי הבעיה קשה יותר, כי לא תכננו מראש שכונות לציבור החרדי. עם סוכות, מוסדות ולא במגדלים. היעד הגדול שלנו יחד עם שר השיכון ומנכ"ל משרדו שכבר בשלב התכנון יהיה שכונות שיתוכננו לציבור החרדי".

"בוועדה שלי תהיה תמיכה למשרדי השיכון והפנים בשלב התכנון", אמר אשר. "בהסכם הקואליציוני הכנסנו סעיף של תמרוץ לראשי רשויות שיבנו עבור אוכלוסיות שונות. הפתרון צריך להגיע בהידברות ונחישות מול ראשי הערים. לא יקרה כלום אם בעיר גדולה תהיה שכונה ייעודית לציבור החרדי. מאמין שיחד עם שרי השיכון והאוצר אפשר לדבר עם ראשי הערים שיסיכמו לבנות אצלם שכונות חרדיות ואנו כמדינה נשפר ונעזור להם עם תקציבי סיוע לעניין הזה".

על ההסתה: "כל עוד אנו תומכים בנתניהו. אנו הבטן הרכה מול ההסתה בתקשורת. מה שיעזור זה לעשות למען הציבור בלי למצמץ. אך בלי להתגרות. וגם לא להתנצל".

אשר מתח ביקורת על השר לביטחון לאומי: "עליית בן גביר להר הבית הייתה מיותרת, גדולי ישראל הביעו דעתם נגד העלייה להר הבית. אני מקווה שזה לא ישנה ואחרים לא יסתכנו מהעלייה שלו להר הבית. אין בזה שום תועלת ורואים זאת בחומרה".

עוד אמר אשר בריאיון: "אני מודה לשותפים שלנו שמוחקים את גזרות שתוכננו בארסיות נגד הציבור החרדי, ואותם דרשנו לבצע בהסכמים הקואליציוניים. טוב עשו השרים והליכוד שהכל ימחק. נשב ונחשוב על הסברה לציבור החרדי מבחינה בריאותית בצורה מסודרת. מה שהם עשו זה ממוקד נגד ציבור ממוקד. בלי שום דאגה לבריאותנו".

לדבריו "כשליברמן עשה את גזרת המעונות הוא ידע שזה יפגע בנשים שעובדות. אז שלא יספר לנו שהוא דואג לנו. הכל נעשה בגלל שהלכנו עם נתניהו ויש לו שנאה אליו, וזה המחיר ששילמנו".

על החוק הנורבגי: "מאמין ומקווה שבימים הקרובים יתפטר נציג אגודת ישראל לטובת ח"כ פינדרוס במסגרת החוק הנורבגי".



0 תגובות